Mennesket som drivkraft: DHL’s tilgang til global vækst

23/10-2024
36 ledige pladser
Pris ikke-medlemmer: 50,00 DKK
CBS Dalgas Have, Lokale DH.Ø.0.80
Mødested: CBS Dalgas Have, Lokale DH.Ø.0.80
Mødetidspunkt: 17:00
Onsdag: 17:00
Instruktør:
Olivia Rassing, Sofie Sommer Diget
    Tilmeldingsfrist

22. okt. 2024, kl. 20:00

Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online

Medlemmer af Dansk HRM Forening kan deltage GRATIS.
For ikke-medlemmer er prisen 50kr.

Om arrangementet:
DHL Group har siden 2015 iværksat et gennemgribende uddannelsesprogram, som blandt andet indbefatter ledelses programmer, opbygning af feedback-kultur, anerkendelse, well-being og de forskellige faglige områder. Det er rullet ud globalt til godt 600.000 medarbejdere.
Alt reflekterer måden DHL måler forretningen på, nemlig på 3 bundlinier (Medarbejdere, Kunder og Stakeholders). I dag er de lokal, europæisk og global Great Place to Work. Du kan høre om det hele, stille spørgsmål og også få førstehånds input fra en ny leder i DHL, som på et år har været på flere ledertræninger og faglige workshops.

Mød Head of HR & Communication DHL eCommerce Nordic Maria Hamm og Head of Network Performance & Transport Solutions Ulrik Holmbjerg til et nærværende, konkret og sjovt indlæg.